GÜÇLÜ TASARIM

By Bilgi -Selcen Güçlü



KİŞİYE ÖZEL TASARIM



Uzuuuuun bir aradan sonra

Bodrum'dan merhaba

Yaz için stand hazırlıkları,düğünler, gelenler gidenler derken bu bloğu nerdeyse unuttum .
Burada kış insanların kendileri ile ilgilendikleri bir zaman
Bunu fırsat bilerek önce blok görüntümüzü yeniledim.
Size 2010 içinde neler yaptığımızı yavaş yavaş buradan aktarmaya çalışacağım.
Önce çok yakın bir arkadaşımın çooook başarılı hikayesini tanıtmak istiyorum.
Gerçi artık onu tanımayan ve sevmeyen yok.
Sevgili Ayça
Tekstilbank'ta yanyana çalışırken ikimizinde bu kadar farklı yerlerde olacağımızı söyleseler gerçekten inanmazdım
Ayçanın gizli yeteneği de meğer aklından geçenleri objektife yansıtabilmesiymiş.
Bana bankada çektiği roman gibi okunabilecek fotoğraflarını gösterirdi.
Sonra dünyalar tatlısı eşi ile birlikte Ankara'ya yerleşince Düğün Fotoğrafçılığına başladı.
Ve bence harika oldu
Bu bloğu bana hazırlayan ve yönlendiren ,yaptıklarımın pasajda satışının yapılması için yüreklendiren de Ayça'dır.

Teşekkürler Arkadaşım





Evliliğinizi Ayça'nın kurguladığı hikayelerle efsaneleştirmek ve onun binbir türlü maharetleri ile buluşmak için


http://aycanindukkani.blogspot.com/

http://www.dugunhikayesi.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder